Peringatan Hari Ini

Sabda Rasulullah SAW "Di antara baiknya Islam seseorang, ialah MENINGGALKAN apa yang TIDAK BERMANFAAT baginya"

[12 November 2011]

Isnin, 5 Mac 2018

4318


Alhamdulillah untuk ruang & peluang yang telah Allah beri pada kami di tarikh 4.3.18
I'm juz lovin it! Walaupun aku terbangang² nak ke rumah Jun sebab aku pernah masuk Desa Coalfield tu 2x saja itu pun orang bawa 😅 Sampai menggigil jugalah drive sorang² & entah ke mana hala sementelah GPS tidak mahu memberikan kerjasama. Grrr!

Lepas kenduri Dewi, aku dengan Jun lepaking kat mall.
Story bout life, bout depressions, tentang cinta² yang tak kesampaian, tentang pandangan² orang pada andartu macam kami (tak pernah sangka akan dapat title ini), cuma yang tiada adalah airmata. Yeah!! We're strong enough! 💪💪


"Life is too short to hide your feelings. 
Don't be afraid to say what you feel"


Punyalah terlalu tinggi chemistry kitorang, sampai shawl pun boleh tersama pattern 😘

Thanks Jun kerana sudi mendengar, memahami, saling memberi kata² semangat, sebab we're in the same boat.
Kalau dia tak lalui apa yang aku lalui pasti dia juga tidak memahami apa yang aku rasa..

Thanks Allah kerana hadirkan aku seorang Junaidah. Moga di syurgalah Allah tempatkan dirimu & aku, dan semoga kita berjiran di sana.. Allahumma amiin...



0 bicara tanpa suara:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Catat Ulasan

Sila beri komen yang bermanfaat kepada manusia sejagat, agama, bangsa & negara :)

Ikut via FB