Peringatan Hari Ini

Sabda Rasulullah SAW "Di antara baiknya Islam seseorang, ialah MENINGGALKAN apa yang TIDAK BERMANFAAT baginya"

[12 November 2011]

Rabu, 10 Oktober 2012

Wordless Wednesday #16 - Sore Eyes 5 Days MC


Dah malam. Aku tahu. Sepatutnya dah tidur ni sebab besok banyak kerja menunggu tapi entah macam mana boleh pulak terlayan video-video ni.
Serius lawak.

Sore Eyes Nora Danish

Sore Eyes Wawa Zainal

Sore Eyes Lisa Surihani

Anggaplah hiburan je semua ini. Aku tak tengok pun yang ori punya. Tak sanggup! Hahaha. Tengok Lisa punya parody pun dah rasa macam nak lempang, apatah lagi yang ori. Ops! Haha



4 bicara tanpa suara:

ishy77 berkata...

lempang. jgn xlempang. wakakaka

Fira Hilwa berkata...

:p bini + anak org kot... hihi

EZAN IDMA berkata...

ahahah kelakar

Sayidah Nafisah Ruslan berkata...

diorang buat comel.. kalau tengok yang ori lagi 'comel' :p

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Catat Ulasan

Sila beri komen yang bermanfaat kepada manusia sejagat, agama, bangsa & negara :)

Ikut via FB