Peringatan Hari Ini

Sabda Rasulullah SAW "Di antara baiknya Islam seseorang, ialah MENINGGALKAN apa yang TIDAK BERMANFAAT baginya"

[12 November 2011]

Ahad, 2 Mei 2010

Nak ke tak nak?






Assalamualaikum w.b.t

Lama dah tak update pasal diri sendiri. Asyik sibuk je nak bercerita pasal kem BTN hari tu sampai tak sempat nak update apa-apa pun -_-' 

Ni pun sebenarnya ada hal yang kena settle kan. Aduhhh kusut kepala. Zack dan Tika ada kat rumah ni. Beriya-iya pujuk suruh jugak pergi Sabah. Okeh, cerita pasal pergi Sabah ni, sebenarnya tiket kitorang dah beli dari bulan 5 tahun lepas lagi. Memang dapat harga kaw-kaw punya murah. Tiket pergi-balik. Serius ah memang rugi gila la kalau tak pergi. Jadi aku memang nak pergi. Cuma macam.... tulah, kita hanya merancang tapi DIA yang tentukan... Ni tengah fikir pasal baju untuk walimah akak aku nanti. Lepas tu pula pasal kursus PUNB ni lak. Entahlah. Kalau ikutkan memang mentor aku bagi je aku pergi. Cuma ada sebab yang aku risau, takut sesuatu yang tak diduga terjadi. Mana kita nak tahukan apa yang bakal jadi seterusnya. Risau pun ada. Keinginan nak pergi pun ada....


Nak jual tiket tu, memang tak boleh jual kat siapa-siapa dah sebab tu tiket promosi. Nak burn kan macam sayang je. Yela, peluang datang bukan selalu kan? Arghhh! Pape pun korang doakanlah yang baik-baik untuk aku. Fenin sudeyyyyy... Adios amigos.

2 bicara tanpa suara:

airina berkata...

anda ditag & diberi award
sila ambil :)

Fira hilwa berkata...

thx ^_^
tp aku blm bkesempatan utk ambil..huuu
post leh x? ngee

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Catat Ulasan

Sila beri komen yang bermanfaat kepada manusia sejagat, agama, bangsa & negara :)

Ikut via FB