Peringatan Hari Ini

Sabda Rasulullah SAW "Di antara baiknya Islam seseorang, ialah MENINGGALKAN apa yang TIDAK BERMANFAAT baginya"

[12 November 2011]

Ahad, 19 September 2010

Trend tudung @ tudung trendy??

Salam. Saja je bagi tajuk gempak gitu. Tak perlu jawab kot..hehe
Nak share kat korang, sekarang ni trend tudung macam-macam jadi aku suka tengok selebriti-selebriti gayakan tudung yang diorang pakai. Nampak sweet sangat. Cekidot!





Heliza AF . Gaya tudung ni gaya tudung zaman dolu-dolu la gak kan.. Sekarang ni kalau nak suruh aku pakai tudung ni balik pun aku dah tak reti tapi dia ni antara orang yang aku suka tengok dia pakai tudung camni. Heliza rasanya memang sesuai pakai tudung jenis ni sebab nampak dia pakai tudung jenis lain nampak agak kelakar..huhu




Yuna. Yuhuuu minah ni pencetus gaya selendang pada gadis-gadis termasuklah aku. Wahh. Amat susah woo nak lilit selendang lagi-lagi dengan muka bulat macam aku ni tapi Yuna pakai memang cun. Chantekk je. Jeles sip0tt tengok minah ni pakai selendang cun camni -__-' sekarang ni bukan pencetus pada selendang aje malah jadi pencetus minat gadis-gadis untuk terror bermain gitar seperti Hana Zatie *err siapakah itu? alaa budak yang nyanyi lagu 150juta by Fynn Jamal tu* tu pun ye gak.




 Anne HOT.fm. Tahniah buat Kak Anne sebab dah pakai tudung. Sweet la dia pakai tudung Syria ni. Lawa... Sesuai dengan bentuk muka dia. Aku memang tak r nak pakai tudung ni. Pernah try dan muka nampak sangat boolat *macam bakal kena boo je kalau pakai depan khalayak*

Okeh yang last one ni, tudung ni memang dah jadi tudung kegemaran aku lak sekarang ni. Senang nak sarung. Lagi-lagi kalau keluar berjalan time tu bukan time ehem2..memang agak lecehlah nak pakai tudung dok terlilit sana sini tapi tudung ni memang senang. Sesenang masak mee segera gitu...hehe




Tadaaa inilah tudungnya.. tudung Indon *tak suka sebut tudung Ekin kerana sesungguhnya bukanlah Ekin yang membikin & men-design ini tudung* Jadi modelnya pun aku ambil saudara angkat ku dari Indonesia iaitu Zaskia Adya Mecca... Weewittt! Comel cam aku kan...hikhik.

1 bicara tanpa suara:

Tanpa Nama berkata...

Thanks for sharing!! :)

Saya seorang lelaki... tapi saya minat tengok kawan2 perempuan saya pakai tudung ikut cita rasa masing2..

Pendapat saya wanita yang berhijab lebih menarik.

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Catat Ulasan

Sila beri komen yang bermanfaat kepada manusia sejagat, agama, bangsa & negara :)

Ikut via FB