Peringatan Hari Ini

Sabda Rasulullah SAW "Di antara baiknya Islam seseorang, ialah MENINGGALKAN apa yang TIDAK BERMANFAAT baginya"

[12 November 2011]

Jumaat, 2 Mac 2012

Kawan Biasa vs Kawan Sejati


Tidaklah aku nak kata kawan FB aku semuanya SEJATI, cuma sebab setiap kali aku update status/share sesuatu mesti ada yang like, ada yang komen padahal jumlahnya lebih sikit berbanding di blog. Tu maknanya mereka suka nak ambil tahu tentang kita, kan?
Tapi kawan di blog?... Photobucket Erm... entahlah. Motif follow pun aku tak tahu...

Apa pun nak ucapkan terima kasih tak terhingga kepada silent readers, i know u'll read this entry. Thanks a lot! *hugs!* Photobucket Mmmuah mmuah! :) 

Dan aku tahu kebanyakannya member-member FB gak.. hee.

Nak iklan jap, setiap gambar yang kita komen di FB akan keluar di Homepage kawan-kawan FB kita juga, jadi berhati-hatilah dalam memberi komen pada gambar. Geli gila bila tengok kawan lelaki komen gambar orang puang tak tutup aurat. Kalau komen sebab nak menegur takpe, ni komen sebab nak memuji. Motif? Lagi kau komen, lagi dia suka nak upload gambar-gambar seksi seksa macam tu, kang tak pasal-pasal kau pun dapat dosa sekali.

2 bicara tanpa suara:

rAtu saLju™ berkata...

salam fira...
jln2 sini.rindu kat ko..
aku ni x taw msuk kategori apa pada ko..kwn dunia akhirat la.. :D
:X

take care~ cntik header page

Fira hilwa berkata...

salam, puan ratu. rindu kau juga. aku pn rajin je jalan2 kat blog ko, bc pkembangan tbaru tp xsempat nk komen, lgpn ko bcerita psl hal org dh kahwin ;)) apa pun harap ko tabah hadapi semuanya k. yakin ada hikmah pd setiap yg blaku ;)

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Catat Ulasan

Sila beri komen yang bermanfaat kepada manusia sejagat, agama, bangsa & negara :)

Ikut via FB