Peringatan Hari Ini

Sabda Rasulullah SAW "Di antara baiknya Islam seseorang, ialah MENINGGALKAN apa yang TIDAK BERMANFAAT baginya"

[12 November 2011]

Rabu, 10 Februari 2010

Mudah mudahan dipermudahkan ^^


Okeh, hari ni...aku nak umumkan...HARI YANG INDAH! hak3
Indah ke?
Indah kot...weee..Alhamdulillah
Petang tadi lepas balik keje & lepas selesai segala-gala yang harus diselesaikan, aku try contact Mentor (ingat Black je ke ada Mentor? Aku pun adala.. hik3). Erk, tapi dia tak jawab panggilanku. Last-last kak Ida jugak yang send mesej kat dia. Hmm..
Kemudian try mesej dengan BAKAL housemate ku...huhu. Mula-mula dia macam nak tak nak je balas. Tapi makin lama, makin laju pulak dia balas. Macam dah tak sabar je nak berkenalan dengan tuan empunya badan. 
Jadi, tentatif untuk hari Jumaat bersamaan 12 Feb 2010 (aku ponteng kerja lagilah gamaknya T__T),

8.00 pagi: Gerak pergi rumah Kak Ida kat Selayang nun. Aku mintak dia sediakan sarapan sekali tapi dia cakap, untuk aku cuma roti gardenia yang lazat itu dan kopi o. Dan dia siap pesan supaya aku xbanyak songeh (baiiikkk..). Kemudian ke apartment yang bakal aku duduki bersama kakak - kakak jururawat Hospital Selayang. (perghh dapat kawan dengan jururawat yang rasa best tu..hehe)

11.00 pagi : Ke tempat kursus. Sesi suaikenal. Agakkan aku setakat ni pada Mentor ku, dia seorang yang sombong dan mungkin strict...adehhh. Ni baru 'agak' je...betul-betul harap-harapnya tidaklah. Biarlah dia seorang yang baik...& memahami, tu paling penting untuk kitorang dapat berkerjasama dengan baik...Apa yang penting? KERJASAMA! hehe

Kisah selanjutnya? Tunggu~ aku pun tak sabar nak tahu ;)

2 bicara tanpa suara:

airina berkata...

fira,
moga semuanya baik2 ok?

Fira hilwa berkata...

ok, rina...doa2kan ek ;D

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Catat Ulasan

Sila beri komen yang bermanfaat kepada manusia sejagat, agama, bangsa & negara :)

Ikut via FB