Peringatan Hari Ini

Sabda Rasulullah SAW "Di antara baiknya Islam seseorang, ialah MENINGGALKAN apa yang TIDAK BERMANFAAT baginya"

[12 November 2011]

Ahad, 2 Oktober 2011

I'm gonna Marry You!!



1 Oktober 2011


Hari yang indah~
Saja update di status bukuwajah bagitahu yang aku mahu ke pasar malam, petang tu.
Lepas update status, terus aku out. Siapa yang komen tidak pula aku spot check.


Tengah membelek eye liner kaler putih (kononnya nak beli) di deretan gerai yang ada, tiba-tiba aje ada orang mencuit aku dari belakang.
"Jumpa pun kau kat sini!" serius aku terkejut. Nasib aje suara halus, kalau suara garau dengan nada eksaited gitu, mahunya aku terus pengsan... Haha.
Sebab eksaited punya pasal, langsung dilupakan pada orang-orang yang menemani.
Tapi dapat jumpa kejap je.. T___T


Indah sebab jumpa kawan lama walaupun sekejap :')
Huwaa.. nak jumpa kau lagi, Jun! 


Habis cerita petang 1 oktober, ini cerita pasal hari sebelumnya, aku terjumpa 1 video ni, sepupu aku share kat wall dia... sangat sweet... 
Beberapa kali ulang tonton. Gila gempak dak pempuan tu paksa dak laki tu kawen...
Ingat kawen macam main pondok-pondok ke? Hahah
Tapi serius funny. Buatkan aku terkekeh-kekeh ketawa. 
Budak perempuan tu sangat cute, sangat coooolio & sangat adorable! (erk!)


Cekidot


Komen kat video ni, ramai yang bet 1 hari nanti, dat girl & dat boy akan berkahwin..
Hihihi.. sweet~

Kalau aku nak paksa orang kahwin dengan aku pun, aku akan pastikan dia ada ciri-ciri macam dalam senarai ini ;)

Nota pijak tanah

Kesilapan paling BESAR yang manusia SERING lakukan ialah, bila putus cinta sesama manusia baru ternampak cinta Yang Esa. Sangat dayus + kejam pada diri sendiri! Eeeww..

3 bicara tanpa suara:

Ku Azhar berkata...

jgn putus cinta dgn Allah..kang neraka jwbnye..

intan.maisarah berkata...

kita memang selalu kejam dengan diri sendiri

Unknown berkata...

cinta itu tidak buta tapi yang bercinta itu sedang buta.

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Catat Ulasan

Sila beri komen yang bermanfaat kepada manusia sejagat, agama, bangsa & negara :)

Ikut via FB