Peringatan Hari Ini

Sabda Rasulullah SAW "Di antara baiknya Islam seseorang, ialah MENINGGALKAN apa yang TIDAK BERMANFAAT baginya"

[12 November 2011]

Selasa, 31 Mei 2011

Perasaan perempuan memang macam ni ke?

‎( >.< ) = i was very angry
(ಠ_ರೃ) = my tears start to fall
v(ಥ ̯ ಥ)v = i tried to stop it
o(╥﹏╥)o = but i failed..i cried aloud
<(ಥ_ಥ)o = i tried again
(◕︵◕) = no more tears
(。◕‿◕。) = i got my strength back, i gave a smile
ヾ(●⌒∇⌒●)ノ = i laughed happily, that is it!!!


Perempuan selalu macam ni, 
marah sikit, bengang sikit, lepas tu rasa tak puas hati sebab tak dapat balas rasa sakit hati ni pada orang yang menyakitkan hati mesti menangis.
Siapa kata tak best jadi perempuan sebab penuh dengan emosi?
Bestlah! Sebab kita boleh meluahkan perasaan dengan menangis pada bila-bila masa je yang kita suka! 
Dan boleh paksa diri ini untuk tersenyum tanpa kelihatan hipokrit pada bila-bila masa juga yang kita suka! 
Tak percaya? Lihat wajah ibu anda...

Aku sayang UMMI. She's my everything. 
Aku tahu hari ibu dah lepas. So what?



p/s: yesss berjaya juga menghasilkan entri yang pendek tanpa perlu merapu berjela-jela :P 

p.p/s: dah 3 hari mulut kena ulser. sangat best! sampai makan pedas pun siap terangkat. Terbaiklah! Alhamdulillah~



9 bicara tanpa suara:

anys berkata...

perempuan memang cm tuh..
best kot.. mcm2 emosi rasa ada.. :)

MissF berkata...

@anys hahah.. kan? kan? ;))

AISHA INANI berkata...

mmg best jadi pompuan.
emosi tak payah simpan let it out.
laki??? bosannnn........

ulser? tak bestnya.
tc ya!

airina berkata...

Yes! Proud to be HAWA :D

Ps: Ulser? Aku minta sangat tak kena, dah sebulan tak kena kih5

MissF berkata...

@AISHA INANI & @airina yup, mmg best jd perempuan! org yg xtahu bersyukur je yg sgup btukar jd lelaki.
ulser mmg tak best. dhlah kali ni kne kembar siam lak kt bibir bwh ni, kdg2 smpi tkena gigi.. huuu... skt~

ZATTY berkata...

betul! alhamdulilah kita dilahirkan sbg perempuan. :D

samalah! zatty pun kena ulser kat pipi kanan. sabar jelah. :)

MissF berkata...

@ZATTY proud to be HAWA! ;)

penyakit 2 pghapus dosa kcil, insyaallah~ jd harus redha menerima ;))

cik azeya berkata...

woi, tukar jantina jom. hehe.

*saya bangga menjadi wanita. aiceh. tetibe. XD

Kazen berkata...

agak nye camnie laa :p

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Catat Ulasan

Sila beri komen yang bermanfaat kepada manusia sejagat, agama, bangsa & negara :)

Ikut via FB