Peringatan Hari Ini

Sabda Rasulullah SAW "Di antara baiknya Islam seseorang, ialah MENINGGALKAN apa yang TIDAK BERMANFAAT baginya"

[12 November 2011]

Rabu, 18 Mei 2011

Jalan-jalan cari makan

Semalam (17/5/11), tiba-tiba je aku terdengar Kakak cakap kata Aidz.


"Jom gi Pantai Remis nak? Petang ni, lepas asar."
Aku diam jela masa tu. Pura-pura tak dengar.


Then Aidz suruh pergi pukul 4 konon nak photoshoot dulu kat sana.
Kononnyalah kan...


Last-last tengah on the way tu, hujan turun lebat mencurah-curah nasib baik bukan hujan coklat dan takde ladang gandum, kalau tak mesti punya jadi kokocrunch! yummy!


Jadinya tak dapatlah nak bergambar tepi pantai tu :'(

dan sekarang moh biarlah gambar yang ceritakan segala-galanya;





Gambar sebelum keluar rumah


org dah ada anak, kena kelek anak.. hehe





sotong bakar




















untuk lepaskan hajat, bergambar jugalah kat tepi pantai tapi pantainya tak nampak.. hik3


~ TAMAT~


Tak semua gambar aku dapat letak dalam blog. Kena berhati-hati sebab blog ni tontonan umum. Kalau kat private website aku beranilah letak gambar aku yang cun-cun tuh... ngeh~


p/s: blog aku dah takde lagu dah... rasa cambest lak bila takde lagu. Baru tahu media plug in itu benar-benar menyemakkan blog.. heee

p.p/s: jiwa dah kembali seperti sedia kala. Memang lepas beberapa kejadian itu, aku mula belajar, lepas ni kalau nak marah pun tak perlulah luahkan kat blog walaupun ada masanya aku tahu dan yakin memang dia tu tengah baca dan tengok gambar-gambar aku tapi bila fikir balik, artis pun macam tu kan... Semua orang minat diorang tapi diorang pun tahu ada sesetengah peminat tu berpenyakit jiwa tapi diorang layan jek. So, aku rasa sekarang ni aku sebahagian daripada artis la.... lalalala~ heheh


4 bicara tanpa suara:

airina berkata...

Pantai Remis? Teringat kenangan masa first time boleh drive alone. Sampai ke situ aku jalan kih5 :P

Ps: Fira, ce hang cakap dekat Win, yang novel dia nak tu beli online je, kat Alaf21. Aku tak buka FB tapi dapat mesej dalam yahoo. Sampaikan salam rindu padanya kih5 :D

Tanpa Nama berkata...

huh~~ rina sy dh beli.. beli kt kargcraft.. huhu..pagi td chek out of stock... ni aku bukk.. ada lak.. hehe.. cpt2 aku beli.. hahah... lm giler xmembaca ni... hrp2 la aku leh katam novel 2.. huhu..

p/s : fira tumpg lalu ye... hahahahah

Fira hilwa berkata...

@airina makk aihhh jauh beno ko bjln.. hihi

@Yang Aimin sila lalu ;)

Tanpa Nama berkata...

silalah jd fllwer blog syer.. wlwpun br.. haha.. rugi aku delete blog dl...

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Catat Ulasan

Sila beri komen yang bermanfaat kepada manusia sejagat, agama, bangsa & negara :)

Ikut via FB