Peringatan Hari Ini

Sabda Rasulullah SAW "Di antara baiknya Islam seseorang, ialah MENINGGALKAN apa yang TIDAK BERMANFAAT baginya"

[12 November 2011]

Sabtu, 23 Julai 2011

Cerita Hari Ini.


Baru selesai buatkan header blog untuk Mamat Adil (nickname glemer. Padahal nama sebenar takde kena mengena dengan Adil mahupun Saksama).
Ni tengah layan bola. Harimau vs Singa. Pungutan mata sekarang 1-3.

Kepala dari semalam berdenyut-denyut. Rasa macam nak demam tapi tak demam.
Minta-minta tak demam sebab aku kalau demam memang teruk. Susah kena jangkitan, tapi sekali kena, memakan minggu juga untuk pulih. Kesiann... (ayat kesian ini dituju kepada diri sendiri, kau tak payah perasan! Eh?)

Ulser mulut makin membesar dengan sihat. Tapi rasanya dah nak baik ni sebab dah tak sesakit 5 hari yang lalu.
Selesema menyerang kelmarin. Jangkit dengan Aidid Uzair. Aku tak sangka kerana budak demok botak itu aku boleh kena jangkitan. Ku sangka tempias air liur dia ketika bersin tepat dimukaku melebihi sekali itu tidak membawa apa-apa kesan, tapi rupanya aku harus mengaku virus budak kecikk tu lebih kuat! Hidung sangat gatal dan kerap bersin.
Sebiji macam dalam filem yang kalau kena hujan, watak filem tu kerap bersin sampai merah-merah hidung. Aku ingat adegan tu hanya rekaan, sekali kena pada diri, ok, saya mengaku ianya realistik. Keh keh keh.

Sakit kepala masih belum hilang... Rasa seperti mahu potong rambut. Eh, aku ada rambut ke?

4 bicara tanpa suara:

bahiyahaziz ; berkata...

tak rmbut ke?? get well soon ye :)

MissF berkata...

@bahiyahaziz ;)) thx :)

Amal Hamsan berkata...

ulser kau tu, letak garam. cepat baik. cepat menjerit. haha

MissF berkata...

@Amal Hamsan xpernah letak garam. selalu makan sambal je, bagi dia rasa enak ke lazat.... :))

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Catat Ulasan

Sila beri komen yang bermanfaat kepada manusia sejagat, agama, bangsa & negara :)

Ikut via FB