Peringatan Hari Ini

Sabda Rasulullah SAW "Di antara baiknya Islam seseorang, ialah MENINGGALKAN apa yang TIDAK BERMANFAAT baginya"

[12 November 2011]

Sabtu, 2 Julai 2011

Anak Emak



Tak boleh blah betullah layan cerekarama tajuk Anak Emak ni.
Hadoiii la... gilo betul kalau dapat mak mertua + suami yang manja camtu.
Tapi bak kata Syud, kalau kita tak nampak tak semestinya benda tu takde.
Yeahh aku pernah nampak.
Fobia nak kahwin. hukhukhuk.


Sayang mak tu takpe, tak salah malah dapat pahala tapi kalau lebih-lebih sampai dah kahwin pun still nak tidur bawah ketiak mak,
masih nak mak yang uruskan itu ini, baik takyah kahwin, bhaiiii...
Duduk je bawah ketiak mak kau sampai mati. Pffttt.


Yang si mak pulak kalau rasa berat sangat nak lepaskan anak kahwin, jangan bagi kahwin.
Kesian kat perempuan yang kahwin dengan anak makcik tu. 
Terseksa zahir batin. Haila...


kalau kecik macam ni xpela, ni dah besar gedabak!



Noktah.


Hari ni sedara mara datang rumah ada demo pasal periuk canggih.
So macam-macamlah makanan yang dimasak. Sangat best. Kenyang sudaaa....
Alhamdulillah.


Eh, Julai tahun ni rasanya tak malang macam tahun lepas lah! Hohoho


Babai~

2 bicara tanpa suara:

KHALIS SOAPY berkata...

hahaha...
jgn risau..:)

edogawa conan berkata...

aku anti ngan anak mak.maleh nak komen banyak.kan aku wat dajal sumpah seranah anak mak kat sini.tak pasai-pasai nanges anak mak p cari mak n mak pulak cari aku suh pujuk anak mak.tak kuasa ah!

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Catat Ulasan

Sila beri komen yang bermanfaat kepada manusia sejagat, agama, bangsa & negara :)

Ikut via FB