Peringatan Hari Ini

Sabda Rasulullah SAW "Di antara baiknya Islam seseorang, ialah MENINGGALKAN apa yang TIDAK BERMANFAAT baginya"

[12 November 2011]

Rabu, 13 Julai 2011

Wordless Wednesday #6 - Merajuk!



"Ujai tanak kawan walidah!" sob sob sob

Nota terselit:
Segmen ni tak bagi bercerita, kan?
Tak, aku tak cerita, aku cuma tulis nota aje. Hahah.

Gambar ni cerita pasal tengah hari semalam (Selasa), lepas mama dia talifon bercakap dengan dia, tak lama tu dia berperangai pelik macam ni.
Tak nak hisap botol, menangis macam kena pukul, taknak masuk buaian & perkara-perkara yang buat semua orang speechless sebab tak faham apa sebenarnya yang dia nak.
Alih-alih tidurkan dia atas katil aku, dia tidur macam ni. Betul-betul macam merajuk.
Haihh.. umur baru 3 bulan, perangai macam budak 3 tahun jek. 
Apa pun, dia tetap anak buahku yang comellll :)


untunglaaa orang ada anak menakan.. kihkih


9 bicara tanpa suara:

Miscellaneous Smiles berkata...

haha pndai merajukk eh

MissF berkata...

@Miscellaneous Smiles itula... xpnh2 bt perangai macam ni. ni kali pertama 8-}

myhatiku berkata...

gaya merajuk yg comel :D

MissF berkata...

@myhatimu sgt2 comel! masa merajuk tu siap dicium2 lg sbb geram 2x ganda:)) geram sbb dia merajuk & sbb dia comel ;))

haikalblank berkata...

hahaha comel bai...macam aku gitteww....keh3

airina berkata...

ok, memang budak kecik ni comel kih5

aremieroul berkata...

kecik2 dah pndai merajuk..he3,..

MissF berkata...

@haikalblank yela tu mcm ko.. :P

@airina :D

@aremieroul tahu xpe... ;))

Afiqa Dayana berkata...

alololoo, comelnyee diaa . hihi :D

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Catat Ulasan

Sila beri komen yang bermanfaat kepada manusia sejagat, agama, bangsa & negara :)

Ikut via FB