Peringatan Hari Ini

Sabda Rasulullah SAW "Di antara baiknya Islam seseorang, ialah MENINGGALKAN apa yang TIDAK BERMANFAAT baginya"

[12 November 2011]

Jumaat, 13 Ogos 2010

Salam Ramadhan 1431 Hijrah


Alhamdulillah...
Alhamdulillah...
Alhamdulillah... kerana masih dipertemukan bulan yang penuh kemuliaan & kerahmatan ini. Syukur...

Azam bulan ni, nak khatam Quran lek r, nak cari rahmat dari Tuhan banyak-banyak dan nak jadi orang yang paling penyabar walaupun hari pertama puasa kesabaran aku benar-benar teruji, rasa macam tak berkat dah puasa hari pertama tu. Perkataan BENCI entah berapa banyak kali dah keluar dari mulut, dengan airmata yang merembes lagi..ish ish ish.. Photobucket


Untuk semua kawan-kawan yang beragama Islam dan bergelar Muslim, selamat menjalani ibadah puasa. Tapi kan yang aku nampak, orang lebih pentingkan puasa daripada solat sedangkan solat tu rukun Islam kedua dan puasa rukun Islam ketiga, sepatutnya solatlah lebih utama walaupun kedua-duanya PENTING dan WAJIB untuk ditunaikan Photobucket Haih..manusia akhir zaman

2 bicara tanpa suara:

airina berkata...

dear, slmt berpuasa :))

Firah Al berkata...

@airina mari kte berpesta ibadah ^_^

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Catat Ulasan

Sila beri komen yang bermanfaat kepada manusia sejagat, agama, bangsa & negara :)

Ikut via FB