Peringatan Hari Ini

Sabda Rasulullah SAW "Di antara baiknya Islam seseorang, ialah MENINGGALKAN apa yang TIDAK BERMANFAAT baginya"

[12 November 2011]

Isnin, 11 April 2011

Contest Alya : Aku Dan Alam

Akhirnyaaa.. thanks pada Alya yang ajak aku suruh join contest dia, dan ini ialah contest PERTAMA yang aku join. Sebelum ni Niza dah berapa kali dah tag aku untuk join contest tapi sayangnya aku tak cukup syarat utnuk join semua contest tu... Sob sob sob...
Tapi kali ni dah tak sedih sebab dah dapat contest baru yang aku rasa syarat-syaratnya aku boleh ikut.. Ngee




syarat penyertaan :

1- mestilah menjadi follower Alya. (dah!)
2-buat satu entry pasal contest ni..jgn lupe letak banner diatas dan link kan terus pada blog Alya. (dah!)
3-letak tajuk entry - CONTEST ALYA : AKU DAN ALAM. (dah)
 
4-letakkan gmbr yg bertemakan dgn alam semulajadi, contohnya gambar korg dkt sawah padi ke, gunung ganang, sungai etc dan yg penting mesti ada gmbr korg terpacak dekat situ! (dah)
 
5-contest terbatal jika peserta bawah 30 orang!
 
6-tarikh tutup 30 April 2011.
 
7- Tag pada 5 org blogger dan pastikan mereka tahu mereka telah ditag. (dah)
 
8-Letak URL entry pasal contest ni pada comment box di bwh..jgn letak pada shoutbox! (dah)




Aku (kiri) & adikku
Tadaaa ni gambar tahun lepas, giler jakun tengok air laut kat Cherating jernih & biru.
Memang Subhanallah! Cantik sangat!! 
Ye, saya seorang pecinta alam... hahaha


Sekarang nak tag 5 orang:


5 bicara tanpa suara:

Tanpa Nama berkata...

tahniah kerna join contest.........

CikNiza berkata...

waaaaaaa fira.....
macih2 tag aku
aku dh bosan ni..
nak join contest..xdek sape lak yang tag aku..hahaha
nasib baek ko tag aku..hehe :p

CikNiza berkata...

firaaaaa
mane URL contest ni???

Fira hilwa berkata...

mgkin link dia de prob, aku dh ltk.
korg g cni eh http://alyaesprezzo.blogspot.com

Mizz Farah berkata...

tq dear..sok aku wat k.. :)

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Catat Ulasan

Sila beri komen yang bermanfaat kepada manusia sejagat, agama, bangsa & negara :)

Ikut via FB