Peringatan Hari Ini

Sabda Rasulullah SAW "Di antara baiknya Islam seseorang, ialah MENINGGALKAN apa yang TIDAK BERMANFAAT baginya"

[12 November 2011]

Rabu, 29 Jun 2011

Wordless Wednesday #4 - Usop Wilcha Junior


"Awok-awok dengo sini, hari ni Israk Mikraj. Isi dengan perkara2 yang berpaedah ye!"

15 bicara tanpa suara:

Izzat Nazmi Saiful Bahri berkata...

gaya tangan tu da ada da sikit2... heee~

hatikubaik-mohdhazlan Dreadlock berkata...

bereh ...selawat ke atas nabi byok2 ..salam israk mikraj

sniffa93_aznil4eva berkata...

aby comel! kucing pun comel:)

Cursefinger berkata...

dah tgk gambar lama sikit baru perasan. tangan!!

Entri baru! >> Wordless Wednesday #2

QaRr JaliL berkata...

hahaa..bkl pngganti

aMiRaH berkata...

waduh2..chomelnya~ >.<

.::~♥ღcik angkuh yg chumelsღ♥~::. berkata...

Hah.....jerit sikit...ini snagat comel...

Hans berkata...

tangan tu yang mahal tu
hahahahah
ucop wilcha ada pengikut
ekekekek

Wordless Wednesday #4

MissF berkata...

@Izzat Nazmi Saiful Bahri hehe.. candid je ni :D

@hatikubaik-mohdhazlan Dreadlock yup, insyaallah. salam israk mikraj juga ;))

@sniffa93_aznil4eva sgt comel + garang :x

@Cursefinger :)) haha sme la dlu pn kne tgk lme2 gak gmbr ni mcm gaya sape pstu br pasan soley2 :p

@QaRr JaliL haha

@aMiRaH :)

@.::~♥ღcik angkuh yg chumelsღ♥~::. yee sgt comel! *jerit jugak* :p

@Hans haha.. tau xpe

Cik Domo berkata...

yeah! ucup wilcha junior!~
ekekeke =)
comel la!!! geram2! hehehe

Latest Entry: Wordless Wednesday #2

meaw berkata...

alololololo, usop wilcha junior ni g ajo kat kucen lak,kehkehkehkeh

shark berkata...

salam perkenalan :)

fyna berkata...

alolololo...tomey je...
:)

MissF berkata...

comey mcm kakak sepupu dia ni ;)) *sekali sekala msk bakul* :p

EZAN IDMA berkata...

olololo kita bako kite bako

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Catat Ulasan

Sila beri komen yang bermanfaat kepada manusia sejagat, agama, bangsa & negara :)

Ikut via FB